اولویت انتقال تماس بی نهایت شد

اولویت انتقال تماس بی نهایت ، امکان جدید  پرتال دفتر شما است. با توجه به درخواست‌های مشتریان دفتر شما از این پس، مشترکان تلفن گویای دفتر شما می‌توانند، به تعداد نامحدود برای هر کلید یا داخلی خود، اولویتِ انتقالِ تماس داشته باشند.

پیش از این، مشترکان تنها می‌توانستند، سه اولویتِ انتقال تماس برای هر کلید یا داخلی خود، تعریف نمایند، اکنون ولی هیچ محدودیتی برای انتقال تماس وجود ندارد و دیگر در هیچ شرایطی تماسی از دست نمی‌رود.

مشترکان دفتر شما اکنون امکان انتقال تماس بی نهایت دارند و  می‌توانند دهها شماره به ترتیب اولویت تعریف کنند تا درصورت اشغال و یا رد هر کدام، تماس ورودی به شماره دیگر انتقال یابد.

سرویس تلفن گویا دفتر شما چگونه کار می کند؟

پس از ورود به صفحه تلفن گویا در سایت دفتر شما، یکی از بسته ها را متناسب میزان حجم استفاده انتخاب کنید. مثلا اگر زنگ خور کمی دارید بسته لایت یا استاندارد می تواند برای شما مناسب باشد. پس از انتخاب یکی از بسته های تلفن گویا، به پورتال دفتر مجازی دفتر شما هدایت می شوید و تمامی مراحل انتخاب شماره تلفن ثابت دلخواه و خرید را به صورت آنلاین انجام می دهید.

پرتال دفترشما

اطلاعات کاربری پرتال دفترشما

پس از ثبت نام و فعالسازی خطوط خود، با کلیک بر روی تنظیمات تلفن گویا می توانید سرویس را شخصی‌سازی کنید. از جمله مواردی که می توانید شخصی سازی کنید، زمانبندی سرویس و تعریف پیام آغازین است. در پرتال «دفتر شما» این امکان برای کاربران مهیا شده که هم پیام آغازین و هم منوهای داخلی ها را برای زمانهای گوناگون به صورت مجزا و متفاوت تعریف کنند.

نظرسنجی درباره امکانات جدید پورتال دفترشما

پرتال دفترشما

امکانات پرتال دفتر شما

در چند هفته اخیر امکانات زیادی به پرتال دفترشما اضافه شد. امکاناتی که بر اساس اولویت درخواست‌های مشتریان اضافه شده بود، موارد دیگری هم وجود دارد در روزها و هفته های آتی اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: گزارش دقیقه‌های مصرفی به پورتال دفتر شما اضافه شد

بیشتر بخوانید: امکان رزرو شماره تلفن ثابت

در نظرسنجی ای که در تلگرام دفتر شما انجام شد، قابلیت دایورت مستقیم از تلفن ثابت به موبایل به عنوان کاربردی ترین قابلیت انتخاب شد.

نظر شما درباره امکانات پورتال دفترشما چیست؟ چه نقاط ضعف و قوتی دارد؟ با ما در میان بگذارید.