یلدا به شرط تخفیف!

یلدا جشنی به بلندای تاریخ ایران است! دفتر شما  هم به عنوان عرضه کننده خدمات ارتباطی در حوزه دفترکار مجازی در ایران به مناسبت شب یلدا کد تخفیفی ویژه‌ای برای کاربران جدید خود در نظر گرفته است.

علاقه مندان به خریداری تلفن گویا و منشی مجازی دفتر شما تا اول دی ماه فرصت دارند تا با وارد کردن کد تخفیف yalda از تخفیف ویژه برخوردار شوند.

با توجه به نوع بسته خریداری شده این میزان تخفیف از ۱۳ تا ۲۲ درصد خواهد بود. نرخ بسته های تلفن گویا از ۳۹ هزار تومان در ماه و بسته منشی مجازی هم از ۶۹ هزار تومان در ماه آغاز می‌شود.

این تخفیف ویژه، تمام بسته‌های پیشنهادی دفتر شما را شامل می‌شود و شما از طریق پرتال دفترشما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید بسته ها را خریداری کنید.

برای خرید بسته های با تخفیف ویژه شب یلدا همین الان کلیک کنید

گفتنی است دفتر شما یک شرکت دانش بنیان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که خدمات دفتر کار مجازی به مشتریان ارائه می‌کند و آن‌ها را از صرف هزینه و زمان زیاد برای اجاره دفتر کار، استخدام منشی و حتی خرید خط تلفن ثابت تهران بی نیاز می‌سازد.

سرویس تلفن گویا دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

سرویس منشی مجازی دفتر شما

در ۵ دقیقه صاحب دفترکار شو

سرویس تلفن گویا این دفتر بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار، سخت افزار، سیم کشی و یا حتی خرید خط تلفن، کلیه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می‌آورد.

منشی مجازی دفتر شما هم اپراتوری است که بدون اینکه در محل کار شما حضور داشته باشد، به صورت حرفه‌ای تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی نیاز می‌کند.

درباره سرویس منشی مجازی بیشتر بدانید

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می­‌توانند در ساعات اداری روزهای شنبه تا پنجشنبه با واحد فروش «دفترشما»  به شماره ۰۲۱۲۸۴۲۰۱ تماس بگیرند.