ما در دفترشما با کمپین #تابستون_کوتاهه به استقبال گرم‌ترین فصل سال رفتیم، ولی تابستان پیش رو این قدر برنامه داریم که اصلا فرصت سر خاروندن نداریم! این که چرا سرمون شلوغه رو توی همین پست بررسی می‌کنیم! پس نگاهی می‌اندازیم به تغییرات و تحولات دفترشما در تابستان 1400؛ اینکه چه برنامه‌هایی برای مشترکین داریم، چه ویژگی‌هایی به سرویس‌های دفترشما اضافه میشه و چرا باید ما رو در همه شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید! به نظر می‌رسه حتی اگه تابستون کوتاه هم باشه برای بچه‌های دفترشما اینطور نیست!

فکس اینترنتی اضافه میشه!

از اوایل تیرماه فکس اینترنتی بالاخره اضافه میشه! تا پیش از این دریافت فکس تنها یک ویژگی جانبی خدمات دفترشما بود، پس از توقف خدمت رسانی سایت فکس دات آی آر در سال گذشته تیم توسعه دفترشما تصمیم گرفت که قابلیت ارسال و دریافت فکس رو روی یک پنل مجزا و به صورت حرفه‌ای راه اندازی کند تا نیازهای مشترکین دفتر کار مجازی در این زمینه برطرف بشه. امیدواریم با اضافه شدن فکس اینترنتی و بازخوردهایی که از شما می‌گیریم این سرویس با کیفیت بالایی ارائه بشه.

لیست تماس خواهیم داشت

با امکان ایجاد لیست تماس دیگه شماره‌هایی که با شما تماس می‌گیرند رو به اسم و مشخصات ذخیره  کرده و در گزارش تماس‌ها خواهید داشت تا بتونید خیلی راحت متوجه بشید که چه کسی باهاتون تماس گرفته. همچنین در ادامه هم با تکمیل امکانات لیست تماس می‌تونید جزئیات بیشتری از تماس گیرنده(مثل ایمیل، آدرس و..) ذخیره کنید و حتی یک لیست سیاه داشته باشید و بتونید شماره‎‌هایی که می‌خواهید رو بلاک کنید.

‌سرشماره‌های شهرستان می‌آیند

با رایزنی‌هایی که با سایر FCP ها مثل آسیاتک داشتیم، سرشماره‌های دفترشما دیگه به تهران محدود نخواهند بود و شما می‌تونید برای کسب و کارتون شماره سایر شهرها رو هم انتخاب کنید. طبیعتا این امکان هم نیاز به دفتر کار و فضای فیزیکی نداره و هر جای ایران که باشید مثلا می‌تونید شماره ثابت اصفهان، تبریز، مشهد و …بگیرید.

امکان ضبط مکالمات برقرار میشه

قابلیت ضبط مکالمات هم امکان مهمی است که در تابستون امسال خیلی دنبالش هستیم! امیدواریم که بدقول نشیم و بتونیم در این تابستان داغ قابلیت ضبط مکالمات تلفن گویا رو برای شما فراهم کنیم.

در الکامپ هستیم ولی نه اون شکلی که شما فکر می‌کنید!

در اواخر تیرماه امسال نمایشگاه الکامپ برگزار میشه، ما موافق برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در شرایطی که هنوز بیماری کرونا وجود داره نیستیم، بنابراین توصیه می‌کنیم که شما هم از رفت و آمدهای غیرضروری پرهیز کنید. ما حضورمون در الکامپ امسال کمی متفاوته! اجازه بدین که بیشتر توضیح ندیم تا روز نمایشگاه!

ساعات بیشتری در خدمت تون هستیم!

در بهار امسال سرویس تیکتینگ رو اضافه کردیم که متمرکزتر و دقیق‌تر پاسخ‌های مشترکین رو بدیم. امکان چت هم روی تمام صفحات سایت و وبلاگ برقرار شده و امیدواریم که بتونیم در اسرع وقت پاسخ بازدیدکنندگان سایت رو بدیم. ساعت کار منشی‌ها هم به صورت آزمایشی افزایش پیدا کرده، همه تلاش ما اینه پشتیبانی و سریع تر و دقیق تر انجام بدیم و ساعت بیشتری در طول روز در خدمت شما باشیم.

سر و شکل سایت عوض میشه!

در حال تغییر سر و شکل سایت هستیم، در تابستان 1400 سایت دفترشما پوست میندازه و امیدواریم که این تغییرات تجربه کاربری رو بهبود بده، می‌خواهیم که سایت‌مون ساده‌تر، زیباتر و سریع‌تر باشه.

راهنمای سرویس‌ها به روز میشه

با طراحی و به به‌روزرسانی فایل‌های آموزشی امیدواریم که مشترکین بتونند بهتر و بهینه‌تر از خدمات دفترشما استفاده کنند. می‌خواهیم کاری کنیم که در کمترین زمان متوجه تمام ویژگی‌های تلفن گویا و منشی مجازی بشید و دیگه جای هیچ سوال و ابهامی نمونه!

پکیج‌ها و تعرفه‌ها تغییر می‌کنه!

افزایش هزینه‌ها و فشار تورم شاید باعث بشه که روی بعضی از پکیج‌ها افزایش قیمت داشته باشیم ولی می‌خواهیم با توجه به امکانات و ویژگی‌های سرویس‌ها پکیج‌ها رو تغییر بدیم، اگه قبلا تفاوت پکیج‌ها صرفا بر اساس دقیقه تماس بود الان امکاناتی مثل فکس و …هم تاثیرگذار خواهند بود. پکیج‌های ساده تر طبعا قیمت کمتری هم خواهند داشت و پکیج‌های حرفه‌ای تر هزینه اشتراک بالاتر!

کتابچه‌ها آموزشی خواهیم داشت!

دفتر کار مجازی«وایت پیپر» که نمی‌دونیم معنی دقیق فارسیش چی میشه و علی الحساب بهش می‌گیم کتابچه آموزشی رو اضافه خواهیم کرد، امیدواریم که بتونیم یک فایل شیک آموزشی به درد بخور در فرمت pdf بهتون تحویل بدیم!

چرا باید در تابستان همه شبکه‌های اجتماعی دفترشما را دنبال کنید؟

در تابستان نگاه ویژه‌تری به شبکه‌های اجتماعی دفترشما خواهیم داشت. اخبار داخلی مثل به روز رسانی ها و اختلال‌ها و رفع مشکلات رو اول از همه در تلگرام دفترشما اطلاع رسانی می‌کنیم.

مطالب آموزشی زیادی رو که به درد کسب و کارها بخوره در اینستاگرام دفترشما قرار می‌دیم. همینطور با دنبال کردن پیج ما می‌تونید با بچه‌های دفترشما هم آشنا بشید.

در لینکدین دفترشما مطالب اختصاصی در رابطه با کسب و کار و تجربیات دفترشما خواهیم داشت.

در توییتر دفترشما هم می‌تونید اخبار دفترشما و آخرین ترندهای مرتبط رو دنبال کنید.

راستی از بین این مواردی که نام بردیم کدوم اش برای شما جذاب‌‎تر بود؟