به روز رسانیدفتر شما در طول 8 سال ارائه خدمات دفتر کار مجازی، تلاش کرده با به روز رسانی مداوم و پشتیبانی همیشگی از سرویس‌های خود، خدمات پایداری به کسب و کارها ارائه کند و به نیازهای آن‌ها پاسخ دهد.

کاهش هزینه‌های راه اندازی کسب و کار و جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی برای مدیریت تماس‌ها از جمله اهداف ما بوده است.

با توجه به نیازمندی‌های مشترکین همواره سعی داریم با به روز رسانی خدمات این نیازها را برطرف سازیم.

به طور مثال از اواخر سال 1398 و با شیوع کرونا امکان تماس خروجی روی خطوط دفترشما برقرار شد تا امکان دورکاری برای مشاغل فراهم شود، همچنین به زودی امکان ارسال فکس اینترنتی هم به وجود خواهد آمد.

حفظ پایداری سرویس‌ها و به روز رسانی برای برطرف کردن مشکلات پرتال دفتر شما هم از جمله وظایف دائمی تیم فنی دفتر شما است.

برای اطلاع مشترکین دفترشما تصمیم گرفتیم که این به روز رسانی‌ ها(حتی موارد جزئی) را بیشتر با شما در میان بگذاریم، مطمئناً نظرات و بازخوردهای شما در بهتر شدن کیفیت کار ما موثر خواهد بود.

به روز رسانی نمایش شماره تماس برای مشترکین همزمان تلفن گویا و منشی مجازی

دو سرویس اصلی دفترشما تلفن گویا و منشی مجازی است. در سرویس تلفن گویا ابتدا یک پیغام ضبط شده برای تماس گیرنده پخش می‌شود و سپس با توجه به داخلی‌های تعریف شده، تماس انتقال می‌یابد. در سرویس منشی مجازی هم تماس توسط یک اپراتور کارآزموده دورکار پاسخ داده می‌شود. بسیاری از مشترکین دفترشما ترجیح می‌دهند که از ترکیب این دو سرویس استفاده کنند، به صورتی که یک یا چند داخلی به منشی مجازی منتقل شود. پیش از این، هنگام انتقال تماس از داخلی تلفن گویا به منشی امکان نمایش شماره تماس برای مشترک دفترشما و اپراتور در لحظه ممکن نبود که در به روز رسانی جدید این امکان فراهم شده است و به جز گزارش تماس‌ها در لحظه هم امکان رویت شماره تماس گیرنده به وجود آمده است.

با انتقال به سرویس منشی اعتبار بسته تلفن گویا کم نخواهد شد

یکی دیگر از مشکلات مشترکین همزمان سرویس تلفن گویا و منشی مجازی که در به روز رسانی جدید برطرف شده است، حل مشکل کم شدن اعتبار از بسته تلفن گویا در هنگام انتقال تماس از سرویس تلفن گویا به سرویس منشی است

پیش از این به طور ناخواسته هنگامی که تماس از سرویس تلفن گویا به منشی مجازی منتقل می‌شد از اعتبار هر دو بسته کم می‌شود که در به روز رسانی جدید این مسئله نیز برطرف شده است و تیم پشتیبانی دفتر شما جبران میزان اعتبار این دسته از مشترکین را در برنامه خود دارد.

به روز رسانی نمایش شماره بین شماره‌های یک مشترک

یکی دیگر از به روز رسانی‌های جزئی، برطرف کردن مشکل نمایش سرشماره به جای شماره تماس گیرنده اصلی در تماس‌هایی بود که بین شماره‌های یک مشترک صورت می‌گرفت؛ با این به روزرسانی این مشکل هم حل شده است و امکان مشاهده در لحظه شماره تماس گیرنده فراهم شده است.

رفع مشکل در نمایش پیش‌شماره‌های 9

آخرین به روز رسانی هم به نمایش پیش‌شماره‌ها مربوط است. برخی از مشترکین، خطوط با سرشماره 9 مربوط به سایر FCP ها را به عنوان شماره داخلی برای انتقال تماس استفاده می‌کردند که گاهی در تماس‌های مشترک عدد 9 به نمایش در نمی‌آمد که این  مسئله نیز در آخرین به روز رسانی بر طرف شده است.

 

امیدواریم با بازخوردهایی که از مشترکین می‌گیریم، بتوانیم با این به روز رسانی‌ها خدمات سرویس‌های تلفن گویا و منشی مجازی را روز به روز بهبود دهیم.