برای همه‌ی ما پیش آمده بخواهیم زمان‌هایی که در خانه یا در محل کار نیستیم هیچ تماسی را از دست ندهیم یا یک پروژه مهم را در حال اجرا داشته باشیم و پاسخگو بودنمان برای کارفرما مهم باشد، بنابراین باید همیشه در دسترس باشیم یا هنگامی که قصد داشته باشیم تماس‌ها و پیام‌های سیم کارت قبلی خود را دریافت کنیم. خب راه حل همه‌ی این موارد دایورت کردن خط است که برای تلفن ثابت و همراه امکان پذیر است.

«به انتقال تماس‌ها و پیام‌های ورودی از تلفن ثابت یا همراه به تلفن ثابت یا همراه دیگری دایورت (انتقال مکالمه) می‌گویند.»

مشکلات دایورت کردن خط چیست؟

دایورت کردن خط مشکلاتی را هم دارد، اگر صاحب کسب و کاری باشید و تعداد تماس‌های شما بالا باشد در طول روز که اشخاص زیادی با خط شما تماس بگیرند هزینه‌ی مکالمه‌ به یقین بالا می‌رود و برخی از تماس‌ها را نیز از دست می‌دهید ولی با سرویس تلفن گویا و خرید خط تلفن ثابت مجازی با توجه به میزان تماس‌ها در هزینه‌ها صرفه جویی خواهید کرد و همیشه در دسترس هستید.

مشکل دیگری که دایورت خط عادی دارد شما برای یک شماره تلفن تنها روی یک خط می‌توانید دایورت کنید در صورتی که در سرویس تلفن گویا این قابلیت را دارید که برای دایورت کردن خط اولویت‌های متعددی تعیین کنید، با تعریف منو هر تماس را به بخش مربوطه انتقال دهید و حتی تا 32 تماس همزمان بدون پرداخت هزینه هم امکان پذیر است.

کسب و کارها بدون نیاز به دفتر کار با کمترین هزینه می‌توانند تلفن ثابت دایورتی داشته باشند. تازه این دایورت تماس هم رایگان است و هزینه ای بابت آن نخواهید پرداخت! چگونه چنین چیزی ممکن است؟ با من همراه باشید!

تلفن ثابت با قابلیت دایورت

دایورت تلفن ثابت با امکانات ویژه

در هر کجای ایران که باشید، فقط در ۵ دقیقه به کمک خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما» یک شماره ثابت تهران از پورتال آنلاین دفترشما انتخاب کنید و بدون داشتن دفترکار از خدمات ارتباطی ما نظیر: سرویس تلفن گویا، منشی حرفه‌ای، فکس و صندوق صوتی با امکان دایورت تماس‌ها روی موبایل و … بهره‌مند شوید و صاحب یک مرکز تماس با هزینه‌ای مناسب می‌شوید.

وقتی که مشتری با این شماره ثابت تماس می‌گیرد شما تنظیمات پنل خود را طوری انجام می‌دهید تا تماس به شماره دلخوه شما، چه موبایل، چه تلفن ثابت انتقال یابد. مثلا شماره ثابت تهران شما با سرشماره‌ی ۲ زنگ میخورد ولی شما تماس را به شماره ثابت در شهر دیگری انتقال می‌دهید.

برای استفاده از خط ثابت مجازی تهران نیاز به اینترنت ندارید و تنها برای خرید و تنظیمات یک بار نیاز به اینترنت پیدا می‌کنید!

همچنین امکان خرید پیش شماره ۹ تهران با هزینه‌ی کم و یا شماره‌های با پیش شماره‌ی 7 و 2 با هزینه‌ی بالاتر هم فراهم شده است که می‌توانید با کمک آن تماس خروجی مستقیم بگیرید.

هزینه دایورت تلفن ثابت

اگر مایلید تماس را مستقیما خود یا همکاران پاسخ‌گو باشید، با استفاده از سرویس تلفن گویا می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هر کجا که باشید تماس مشتریان را پاسخ دهید.
هزینه دایورت تلفن گویا دفترشما رایگان است. در واقع دفترشما خود این هزینه را که باید به مخابرات پرداخت شود متقبل شده است.
بنابراین، مشترکین سرویس تلفن گویا تنها بابت دقیقه‌های مصرفی خود هزینه پرداخت می‌کنند و مدت زمانی که تماس دایورت شده از حجم بسته مشترک کسر شده و هیچ هزینه‌ جداگانه‌ای بابت دایورت تماسها پرداخت نمیکند.

 

سرویس تلفن گویا چه امکاناتی دارد؟

تلفن ثابت تهران مجازی

در سرویس تلفن‌گویای دفتر شما، علاوه بر خط تلفن ثابت اینترنتی تهران، تمام امکانات یک سانترال حرفه‌ای با قابلیت تنظیمات آنلاین در اختیار شماست. امکاناتی نظیر پخش پیام خوش‌آمدگویی برای ساعات مختلف روز، تعریف بدون محدودیت منو و داخلی و شماره‌هایی که مایلید تماس‌ها به آن‌ها دایورت شود.

از مزایای این سرویس، امکان ایجاد اولویت تماس بصورت نامحدود می‌باشد و در صورت عدم پاسخگویی شما، تماسها به اشخاص دیگری که تعریف کرده‌اید منتقل می‌شود.

امکان دریافت فکس اینترنتی و گرفتن پیام از طریق صندوق صوتی نیز همراه این سرویس وجود دارد. بلافاصله پس از هر تماس گزارش تماس در قالب پیامک برای شما ارسال می‌شود. همچنین گزارش کامل تماس‌ها و دقایق مصرفی به‌صورت آنلاین از طریق پورتال دفتر مجازی دفتر شما در دسترس است که می‌توان از لیست تماس‌ها خروجی در قالب اکسل نیز گرفت.

برای گرفتن این سرویس نیاز به خرید هیچگونه سخت افزار یا نرم افزار یا حتی سیم کشی ندارید. هزینه بسته‌های تلفن گویا از 95 هزار تومان در ماه شروع می‌شود و مشترکین براساس میزان تماس می‌توانند بسته مناسب خود را انتخاب و فعال کنند. همان طور که گفته شد در این سرویس هزینه دایورت برای مشترکین رایگان است.

امکانات دایورت تلفن ثابت در پنل دفتر شما

یک یا چند شماره تلفن (ثابت یا همراه) با اولویت‌بندی که برای هر یک داخلی تعریف می‌کنید تا طبق آن اولویت‌بندی در صورت پاسخگو نبودن هر یک از شماره‌ها، تماس به طور خودکار به اولویت بعدی وصل شود.

عدم ورودی

گزینه عدم ورودی یکی از تنظیمات کلیدها و داخلی‌های سرویس “تلفن گویا” است. با انتخاب این گزینه، تماس‌های ورودی بدون نیاز به شماره گیری داخلی و بدون پخش پیام آغازین به طور مستقیم به شماره دلخواه شما انتقال داده می‌شود. البته شما می‌توانید برای خط خود هم داخلی و هم گزینه عدم ورودی تعریف کنید. در این صورت اگر تماس گیرنده هیچ داخلی‌ای را شماره گیری نکرد، تماس به طور خودکار به شماره‌ای که در گزینه عدم ورودی تعریف کرده‌اید انتقال داده می‌شود.

ایجاد صف انتظار

یک امکان پیشرفته دیگر در سرویس “تلفن گویا” امکان ایجاد صف انتظار است. این امکان در تنظیمات “تلفن گویا” تحت عنوان اولویت طراحی شده است. کاربرد این امکان این است که اگر برای مثال تماسی به داخلی ۱ خط شما انتقال داده می‌شود و آن داخلی اشغال است و یا پاسخگو نیست، تماس به طور خودکار به شخص دیگری که شما در اولویت ۲ تعریف کرده‌اید انتقال داده شود.

تکرار اولویت‌ها

به مشترکین سرویس “تلفن گویا” پیشنهاد می‌کنیم شماره تلفن اولویت ۱ خود را دوباره در اولویت دیگری (مثلاً اولویت ۳) تکرار کنند. با این کار اگر اولویت نخست شما ابتدا قادر به پاسخگویی نبوده، احتمال دارد اکنون بتواند تماس را پاسخ دهد.

اولویت آخر

حتماً توصیه می‌کنیم که اولویت آخر خود را به صندوق صوتی و یا منویی دیگر با پیام آغازین متفاوت وصل کنید. این کار نیز کمک می‌کند بیشترین استفاده را از تماسهای خود بکنید.

خرید تلفن ثابت اینترنتی؛ از کجا شروع کنم؟

تلفن اینترنتی دایورتی

برای شروع و برای راه اندازی دفتر کار مجازی خود ابتدا مشخص کنید که کدام سرویس را نیاز دارید.

  • اگر می‌خواهید تماس‌های کسب و کارتان را خودتان پاسخ دهید سرویس تلفن گویا را انتخاب کنید.
    • اگر می‌خواهید تماس‌های کسب و کارتان را یک منشی پاسخ دهد، سرویس منشی مجازی را انتخاب کنید.

در مرحله بعد با توجه به نیاز کسب و کارتان، سرویس و بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید. بسته‌های سرویس‌های «دفترشما» بر اساس دقایق مصرفی طراحی شده‌اند. بنابراین هر چه میزان مصرف شما بیشتر باشد، باید بسته‌های بالاتر را انتخاب کنید.

همچنین شما این امکان را دارید که دو هفته به صورت رایگان سرویس‌ها را آزمایش کنید و اگر امکانات آن را برای کسب و کارتان مناسب دیدید، بسته را خریداری کنید. لازم به ذکر است شما می‌توانید از همه‌ی سرویس‌ها بر روی یک خط استفاده کنید. هر گونه سوال و ابهامی اگر داشتید کارشناسان دفترشما به صورت آنلاین از بخش ارتباط با کارشناسان در سایت دفترشما پاسخگوی شما خواهند بود و یا می توانید با شماره واحد فروش  ۲۸۴۲۰5-۰۲۱ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره شوید.