به گزارش روابط عمومی دفتر شما امکان تیکتینگ فراهم شد.

فروغ حسینی مدیر فروش دفتر شما از امکان پاسخگویی به مشتریان از طریق تیکت خبر داد. تیم پاسخگویی مشتریان در اسرع وقت به تیکت‌ها رسیدگی خواهد کرد.

دفتر شما به تازگی سیستم پاسخ دهی تیکت را روی پنل دفتر شما اضافه کرده است که مشتریان می توانند درخواست‌ها، مشکلات و پیشنهادهای خود را از طریق پنل بخش پشتیبانی و با ثبت درخواست جدید به دفتر شما اعلام کنند.

به گفته مدیر فروش دفترشما تیکت‌ها در کمترین زمان پاسخ داده می شوند، برخی ازدرخواست‌ها مانند ضبط صدا، صدور فاکتور  و … که نیاز به طی شدن مراحل اداری دارد هم تا 24 ساعت کاری به آن رسیدگی خواهد شد.

امیدواریم با راه اندازی تیکتینگ مواردی مثل مشکلات پنل و اختلال در کوتاه‌ترین زمان توسط بخش فنی بررسی شده و بتوانیم خدمات بهتری به مشترکین ارائه کنیم.

تمام این موارد دسترسی از طریق بخش پشتیبانی و ثبت تیکت، پیگیری، بررسی و پاسخگویی داده خواهد شد.

بشنوید: پاسخگویی به مشترکین از طریق تیکت

چرا برای ارتباط با مشتریان باید از تیکتینگ استفاده کنیم؟

شما برای ارتباط با مشتریان خود از چه ابزارهایی استفاده می کنید؟ تلفن و ایمیل؟ چت آنلاین؟ پیام رسان‌هایی مثل تلگرام و واتس اپ؟ هر کدام از این ابزارها مزایا و کاربردهای خود را دارد.

دفتر شما تصمیم گرفته برای ارتباط با مشترکین از ابزار تیکتینگ استفاده کند. اما تیکت چیست و چه مزایایی دارد؟برای پاسخ به این پرسش با ما همراه باشید.

تیکتینگ چیست؟

در سیستم تیکتینگ تمام درخواست‌های پشتیبانی را که از مسیرهای مختلف ارسال می‌شوند به تیکت تبدیل می‌کند.  برای ساده و مؤثر کردن مراحل پشتیبانی از مشتریان  از این روش استفاده می‌شود. این سیستم به شما کمک می‌کند به‌طور خودکار تیکت ها رو دسته‌بندی و اولویت‌بندی کرده و ارجاع بدهید.

بیشتر بخوانید: هفت توصیه برای بهترین پشتیبانی از مشتریان

 مزایای تیکتینگ

تیکتینگ

بیایید برخی از مزایای تیکتینگ را مرور کنیم:

مسیر مشخص است

با یک سیستم تیکتینگ، درخواست‌هایی که از کانال‌های ارتباطی متعدد ارسال شده‌اند، در یک محل ذخیره می‌شوند. در این حالت، واحد پشتیبانی شما می‌تواند تیکت ها را اولویت‌بندی، ردیابی و پیگیری کند بدون اینکه نیاز به ابزارهای متعدد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: دسترسی به صندوق صوتی در پورتال دفتر شما

آرشیو پیام‌ها

یک سیستم تیکتینگ به شما این امکان را می‌دهد که به مکالمات قبلی مشتری که از هر طریقی ارسال شده دسترسی داشته باشید و برای هر مشتری یک پایگاه داده یکپارچه و ساده ایجاد کنید.

پاسخ خودکار بدهید

این روش این امکان رو به شما می‌دهد که پیام‌هایی را به‌صورت خودکار ارسال کنید تا زمان پاسخگویی کوتاه‌تر بشود و کارایی بالا برود.

اولویت بندی کنید

مهم است که بدانید که چه نوع تیکت های پشتیبانی به تصمیم فوری نیاز دارد و کدام‌یک از آن‌ها می‌تواند کندتر رسیدگی شود. فقط یک سیستم تیکتینگ این کار را انجام می‌دهد. این امر به شما اجازه می‌دهد تیکت های ورودی خود را بر اساس چندین پارامتر اولویت‌بندی کنید.

رضایت بیشتر مشتری

داده های ایجاد شده توسط این روش تیکت زدن به پیشبرد تصمیمات مربوط به منابع، بهبود فرآیند و تنظیم فرآیندهای پشتیبانی برای افزایش رضایت مشتری کمک می کند.