مشترکین دفترشما برای ثبت نام می‌توانند از رمزهای ساده و بدون نیاز به ترکیب با حروف بزرگ و علائم استفاده کنند، با این حال توصیه ما این است که برای ثبت نام حتما از یک پسورد قوی استفاده کنید.

پیش از این برای ثبت‌نام، مشترکین حتما باید از یک رمزِ حداقل 8 کاراکتری شامل ترکیبی از حروف بزرگ، حروف کوچک و علائم استفاده می‌کردند ولی با توجه به درخواست‌ها و برای سهولت در ثبت نام و استفاده از سرویس‌های دفترشما، امکان انتخاب رمز ساده با  حداقل شش کاراکتر نیز فراهم شده است.

با این وجود، دفترشما توصیه می‌کند که برای افزایش امنیت استفاده از دفتر مجازی، به جای استفاده از رمز کوتاه و قابل پیش بینی، حتما از یک پسورد قوی استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که رمز شما حداقل 8 کاراکتر و ترکیبی از حروف، اعداد و کاراکترهای خاص (نمادها) باشد زیرا اضافه‌کردن حتی یک حرف، باعث می‌شود، حدس‌زدن پسورد بسیار سخت‌تر شود. به طور مثال شکستن یک پسورد 6 کاراکتری تنها به چند ساعت زمان نیاز دارد. برای همین استفاده از یک رمز قوی اهمیت بسیاری دارد.

همچنین برای جلوگیری از سوءاستفاده و ایجاد امنیت بیشتر در صورت اینکه دو بار رمز به اشتباه زده شود، برای ورود مجدد نیاز است که تیک کپچا زده شود.

شما برای ثبت نام رایگان و یا خرید سرویس‌های تلفن گویا و منشی مجازی دفترشما باید در ابتدا اطلاعات خود شامل نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل خود را وارد کرده و سپس یک رمز مناسب را برای خود انتخاب کنید.

گفتنی است پیش از این هم برای برقراری تماس خروجی مستقیم با سهولت بیشتر، قرار دادن رمز برای برقراری تماس، اختیاری شده بود.

در همین زمینه بخوانید: وارد کردن رمز برای برقراری تماس خروجی اختیاری شد