مشترکین دفترشما برای مشاهده فکس دریافتی دیگر نیازی به مراجعه به پورتال خود ندارند و می‌توانند آن را روی ایمیل خود و یا همکارانشان دریافت کنند.

از تابستان امسال این امکان برای مشترکین دفترشما فراهم شد که با ورود به پورتال خود، به صورت اینترنتی فکس ارسال و یا دریافت کنند و گزارش ارسال/دریافت فکس اینترنتی را روی پنل خود مشاهده کنند.

با این حال برای مشاهده فکس‌های دریافتی، نیاز بود به پورتال خود مراجعه کرده تا بتوانید گزارش فکس‌ها را مشاهده کنید؛ اما اکنون می‌توانید مشخص کنید که فکس به ایمیل شما و یا درصورت تمایل به ایمیل همکارانتان هم ارسال شود و با مراجعه به صندوق ایمیل خود، فایل فکس را در فرمت PDF دریافت کنید و از زمان ارسال آن هم آگاه شوید:

تنظیمات دریافت فکس روی ایمیل

از این به بعد برای مشترکین جدید، فکس دریافتی به صندوق پست الکترونیک به صورت پیش فرض ارسال خواهد شد، اما لازم است که مشترکین فعلی برای تنظیمات دریافت فکس روی ایمیل از منوی «شماره‌ها» به بخش «تنظیمات خط» تلفن گویا خود بروند:

حالا گزینه «فکس» را انتخاب کنید. شما در اینجا می‌توانید ایمیل دو نفر را مشخص کنید که فکس دریافتی به آن‌ها ارسال شود. اگر ایمیل شما به صورت پیش فرض در کادر سمت راست نبود، می‌توانید ایمیل خود را اضافه کنید و در کادر سمت چپ هم ایمیل یکی از همکارانتان را انتخاب کنید. برای برقراری این امکان نیاز است که پیش‌تر در بخش «همکاران» مشخصات همکار خود را وارد کرده باشید.

اضافه کردن همکاران

شما می‌توانید مشخص کنید که فکس به دو نفر ایمیل شود، این امکان وجود دارد که تعیین کنید فکس به خودتان و یکی از همکارانتان و یا دو نفر از همکارانتان ایمیل شود. اگر تا به حال در پورتال خود «همکار» مشخص نکرده‌اید، با کلیک روی منوی «همکاران» به این بخش هدایت می‌شوید و می‌توانید به راحتی با کلیک بر روی دکمه «اضافه کردن همکار جدید» مشخصات فردی و ایمیل و شماره تماس او را در پورتال ذخیره کنید:

دفتر شما امیدوار است که با کمک نظرات و بازخوردهای شما خدمات بهتری در فکس اینترنتی و سایر سرویس‌های دفتر مجازی ارائه دهد.

در همین زمینه بخوانید: فکس اینترنتی دفتر شما چطور کار می‌کند؟