از این پس نزدیک بودن تاریخ انقضای سرویس‌ها و منفی شدن اعتبار مشترکین دفترشما، به صورت پیامک به همکاران مشترکین هم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیش از این، پیامک نزدیک بودن زمان انقضای سرویس‌ها و منفی شدن اعتبار، تنها برای صاحب خط ارسال می‌شد ولی اکنون این خبر به کسانی که در بخش همکاران مشخصاتشان ثبت شده است، نیز پیامک می‌شود. در صورتی که تمایلی به ارسال این پیامک برای همکارانتان ندارید با مراجعه به پورتال می‌توانید این امکان را غیر فعال کنید.

برای مشاهده و یا غیرفعال کردن ارسال پیامک پس از ورود به پورتال از منوی سمت راست به بخش همکاران بروید و بر روی بخش «اعلان‌ها» کلیک کنید. در اینجا می‌توانید تیک مربوط به ارسال به همکاران را بردارید.

همینطور شما می‌توانید در بخش همکاران اطلاعات تماس یکی از کارکنان خود را ثبت کنید تا این اطلاعات به او پیامک شود. مثلا شما می‌توانید شماره موبایل یکی از همکاران بخش مالی را در این قسمت اضافه کنید تا پیامک‌های مربوط به انقضای خط و سرویس‌ها و همینطور منفی شدن اعتبار حساب برای او ارسال شود.

اطلاع رسانی درباره انقضای خطوط و سرویس‌ها در 3 نوبت انجام می‌شود. نخستین بار دو هفته پیش از اتمام اشتراک و سپس 72 ساعت قبل و 24 ساعت قبل هم پیامک به شما ارسال خواهد شد تا بتوانید پیش از قطع سرویس نسبت به تمدید آن اقدام کنید.

در ادامه با سایر موارد به روزرسانی پورتال دفترشما در آذر 1400 آشنا شوید:

مشترکین با دقت آدرس خود را وارد کنند

با توجه به اهمیت صحت اطلاعات آدرس و کدپستی ای که در صفحه پروفایل وارد می‌کنید، پس احراز هویت دیگر امکان تغییر اطلاعات پستی(شهر و استان شما) وجود نخواهد داشت.

بنابراین از مشترکین تقاضا داریم که با توجه به غیرقابل ویرایش شدن این بخش پس از احراز هویت، اطلاعات خود را به دقت وارد کنند.

اطلاع رسانی دلیل عدم احراز هویت

مشترکین دفترشما باید اطلاعات مورد نیاز را برای احراز هویت به صورت دقیق وارد کنند، این اطلاعات شامل بارگذاری صحیح تصویر کارت ملی  خودشان و نوشتن آدرس و کد پستی است، همچنین باید شماره موبایلی که با آن ثبت نام می‌کنید حتما به اسم خودتان باشد. در صورت بارگذاری اشتباه یا ناقص مدارک هویتی برای شما پیامک عدم احراز هویت ارسال خواهد شد.

پیش از این تنها عدم احراز هویت به متقاضی اطلاع رسانی می‌شد ولی هم اکنون در صورت عدم احراز هویت مشترکین، دلیل عدم احراز هویت به صورت دقیق از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد تا نسبت به اصلاح آن اقدام لازم صورت بگیرد.

دفترشما در تلاش است با به روزرسانی‌های مدام پورتال، تجربه کاربری را بهبود دهد و در این مسیر، بازخوردهای مشترکین می‌تواند ما را در ارائه خدمات با کیفیت بهتر یاری کند.