قابلیت ضبط مکالمات تلفنی جدیدترین ویژگی سرویس‌های دفترشما است که توسط تیم توسعه نرم افزار، طراحی و اجرا شده است.

پیش از این تنها امکان گوش دادن به مکالماتی که صندوق صوتی هدایت می‌شدند برقرار بود، اما حالا هر تماسی که با شما گرفته می‌شود را می‌توانید پس از پایان مکالمه در پنل خود بشنوید و یا در سیستم خود ذخیره کنید. این امکان هم برای مشترکین تلفن گویا و هم مشترکین منشی مجازی برقرار و فعال است.

در همین زمینه بخوانید: بهترین برنامه های ضبط مکالمات تلفنی کدام است؟

مناسب برای رصد مکالمات

با فعال شدن این امکان شما اکنون به راحتی می‌توانید با مراجعه به پنل از کیفیت پاسخگویی تماس‌ها توسط همکاران خود و یا منشی‌های دفترشما آگاه شوید، مکالمات خود را بشنوید و وضعیت آن را ارزیابی کنید به راهکارهایی برای بهبود پاسخگویی بیندیشید.

اکنون شما یک آرشیو صوتی دارید که هرگاه بخواهید می‌توانید به آن مراجعه کنید و هر تماسی را که می‌خواهید چه تماس ورودی یا تماس خروجی بشنوید.

مکالمات ضبط شده: یک منبع آموزشی

مکالمات تماس ضبط شده یک منبع آموزشی منحصر به فرد برای شناسایی نقاط ضعف و قوت کسب و کار شما هستند. شما متوجه می‌شوید که مشتریان به دنبال چه هستند، از چه چیزی رضایت دارند و چه چیزی باعث شکایت آن‌ها شده است. پیشنهاد می‌کنم که گوش دادن به مکالمات ضبط شده را با هدف بهبود عملکرد در برنامه کاری خود قرار دهید.

چگونه فعال کنیم؟

برای استفاده از این این قابلیت از منوی سمت راست گزینه «شماره‌های من» را انتخاب کنید و روی دکمه «تنظیمات خط» شماره‌ای که می‌خواهید قابلیت ضبط تماس آن فعال شود، کلیک کنید.

قابلیت ضبط مکالمات تلفنی

حالا در بخش تنظیمات عمومی تنها کافی است زبانه «ضبط تماس» را به سمت راست بکشید تا پس از ذخیره کردن به روزرسانی تغییرات، این قابلیت فعال شود.

از آن‌جا که قابلیت “ضبط تماس” را فعال کرده‌اید، لازم است ضبط شدن مکالمه‌ها را به تماس‌گیرنده‌هایتان اطلاع‌رسانی نمایید! فعالسازی قابلیت “ضبط مکالمات” به منزله‌ی آگاهی و پذیرش قوانین مربوط به این حوزه می‌باشد!

اکنون می‌توانید از بخش «تماس‌ها» فایل صوتی هر تماسی که می‌خواهید را بشنوید یا دانلود کنید. این فایل به صورت mp3 قابل ذخیره شدن است.

امکان ضبط مکالمات تماس

به همین سادگی!

برای ما در کامنت بنویسید که آیا این قابلیت را برای خود فعال کرده اید؟ چقدر ضبط مکالمات به بالا بردن کیفیت پاسخگویی تماس‌های کاری شما کمک کرده است؟

مطمئنا نظرات و بازخوردهای شما باعث می‌شود ما از نقاط ضعف و قوت خود با خبر شده و در جهت ارتقای خدمات خود بکوشیم.